Sou a: Inici / Noticies / Ampliat el termini de presentació d'originals per al Concurs de Cartells

Ampliat el termini de presentació d'originals per al Concurs de Cartells

S'amplia fins al dia 9 d'abril el termini per a la presentació de cartells per a la portada del llibret del 40è Concurs de Cassoles de Tros 2018

BASES:

  1. Hi poden participar totes les persones majors d’edat. Els cartells presentats al concurs han de ser originals i inèdits. Cada participant pot presentar al concurs tots els cartells que vulgui.
  2. El lema, “40è Concurs de Cassoles de Tros de Juneda, dies 1,2 i 3 de juny 2018” ha de figurar al cartell.
  3. L’original ha de presentar-se en mida DIN-A3 i realitzat en sentit vertical. Les obres es presentaran centrades sobre un suport, nomes enganxat lleument per la part superior dins un sobre tancat i sense signatura, a l’exterior del sobre s’hi posarà: “Per al concurs de cartells de les Cassoles de Tros”. Dins el sobre també hi ha de figurar un altre sobre tancat amb les dades del participant (nom, adreça, telèfon, correu electrònic i fotocòpia del DNI).
  4. Les il·lustracions es podran fer en qualsevol estil o tècnica que permetin ésser reproduïdes i impreses a quatre colors. El participant ha de preveure, que en cas de sortir guanyador, el seu disseny, les mides o les proporcions de l’obra s’hauran d’adaptar a les utilitzades en els diferents suports.
  5. El termini de lliurament dels originals acaba el dilluns 9 d’abril a les 14.00 hores i s’han de presentar a les oficines de l’Ajuntament (primera planta) o per correu postal a la direcció: c/Major 13, Juneda (25430).
  6. El Jurat està compost per professionals i entesos en el món de l’art.
  7. El Jurat seleccionarà els cartells valorant la tècnica, l’estil, la composició i l’impacte visual, i escollirà un únic guanyador. La decisió del Jurat és inapel·lable, i el concurs pot declarar-se desert.
  8. El veredicte es comunicarà al guanyador i es lliurarà el premi el diumenge 3 de juny a les 12h durant la celebració del Concurs. El premi consta de 500€ en metàl·lic. Sobre aquest import s’efectuaran les deduccions que pertoqui legalment.
  9. L’original guanyadora resta en propietat de l’Ajuntament, el qual es queda amb els seus drets. Els altres originals poden ser recuperats a les oficines de l’Ajuntament del 24 al 28 de setembre, en horari d’oficina (de les 11 h a les 14 h).
  10. Qualsevol detall no previst en aquestes bases serà resolt pel Jurat i/o per l’organització.
  11. El fet de concursar implica la total acceptació d’aquestes bases, i qualsevol cartell que n’incompleixi alguna serà exclòs del concurs.

Accions del document

  • Facebook
  • Twitter
  • Whatsapp
  • Google+