Sou a: Inici / Noticies / PARTICIPA A LA XXV EDICIÓ DEL CONCURS DE CARTELLS DE FESTA MAJOR

PARTICIPA A LA XXV EDICIÓ DEL CONCURS DE CARTELLS DE FESTA MAJOR

El termini de lliurament dels originals acaba el divendres 24 de juliol a les 14.00 hores i a les oficines de l’Ajuntament (1a planta).
L'Ajuntament de Juneda ha obert el que seràla XXV edició del Concurs de Cartells de Festa Major. Podeu veure les bases aquí: BASES 1. Hi poden participar tots els junedencs i junedenques, distribuïts en dues categories: - Infantil, fins a 14 anys. - Sènior, de 15 anys en endavant. 2. El lema, “Festa Major de Juneda 2015, dies 28, 29, 30 i 31 d’agost” ha de figurar al cartell. 3. L’original ha de presentar-se en mida DIN-A3 i realitzat en sentit vertical. L’estil i la tècnica són lliures. Es poden utilitzar les noves tecnologies, però en el cas de què s’utilitzin imatges d’ordinador, el jurat es reserva el dret de fer les corresponents comprovacions per tal d’evitar plagis. Els cartells presentats al concurs han de ser originals i inèdits. 4. Cada participant pot presentar al concurs tots els cartells que vulgui. Els cartells han d’anar sense signatura. Els autors podran signar-ho una vegada conegut el veredicte del jurat. Les dades de l’autor (nom, adreça, telèfon i fotocòpia del DNI) han de figurar en un sobre tancat enganxat al darrera del cartell. A l’exterior del sobre s’hi posaràla categoria en què es participa (infantil o sènior). 5. El termini de lliurament dels originals acaba el divendres 24 de juliol a les 14.00 hores i a les oficines de l’Ajuntament (1a planta). 6. El Jurat estàcompost per professionals i entesos en el món de l’art. 7. El Jurat seleccionaràels cartells valorant la tècnica, l’estil, la composició i l’impacte visual, i escolliràun únic guanyador per categoria. La decisió del Jurat és inapel·lable, i el concurs pot declarar-se desert. 8. El veredicte es comunicaràals guanyadors als quals es lliuraran els premis següents després del pregó de festes del divendres 28 d’agost: - 150 € en metàl·lic per al guanyador de la categoria infantil. - 300 € en metàl·lic per al guanyador de la categoria sènior. 9. Els originals guanyadors resten en propietat de l’Ajuntament, el qual es queda amb els seus drets. Els altres originals poden ser recuperats a les oficines de l’Ajuntament del 21 al 30 de setembre, en horari d’oficina (de les 11 h a les 14 h). 10. El guanyador de la categoria sènior seràel cartell oficial de la Festa Major i s’editaràa la portada del programa. El guanyador de la categoria infantil s’editaràa la contraportada. 11. Tots els cartells presentats al concurs, inclosos els premiats, seran exposats al públic al vestíbul de l’Ajuntament durant els dies de la Festa Major. 12. Qualsevol detall no previst en aquestes bases seràresolt pel Jurat i/o per l’organització. 13. El fet de concursar implica la total acceptació d’aquestes bases, i qualsevol cartell que n’incompleixi alguna seràexclòs del concurs.

Accions del document

  • Facebook
  • Twitter
  • Whatsapp
  • Google+
arxivat sota: